Πρόσκληση 164 υποβολής προτάσεων της Πράξης «Δράσεις για τον πολιτισμό στην εκπαίδευση»

Καταληκτική Ημερομηνία Υποβολής 16/09/2013
Ημερομηνία Δημοσίευσης
23/08/2013
Πρόγραμμα
ΕΣΠΑ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ερευνητική Περιοχή
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
Πολιτισμός
Αρμόδιος Φορέας
ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ
Δικαιούχοι
Νομικά Πρόσωπα
Προϋπολογισμός
4.000.000,00 €
Ιστοσελίδα:

Παρακάτω παραθέτουμε πληροφορίες σχετικά με την Πρόσκληση 164 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» για την Κατηγορία Πράξης «Δράσεις για τον πολιτισμό στην εκπαίδευση» στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1 και 2.

 

 

  • Χρηματοδοτικό πλαίσιο: ΕΣΠΑ
  • Φορέας: ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ
  • Επιχειρησιακό πρόγραμμα: «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
  • Περιοχή υλοποίησης: ‘Ολη η Eπικράτεια
  • Κατάσταση: Ενεργή
  • Προϋπολογισμός (€): 4.000.000,00 €
  • Προϋπολογισμός ανά πρόταση (€): Από 100.000,00 € έως 800.000,00 €
  • Ημερομηνία Ανάρτησης Προκήρυξης (Ορθή Επανάληψη) : 5/8/2013
  • Καταληκτική ημερομηνία υποβολής Προτάσεων: 16/9/2013

 

 

 

Άξονες Προτεραιότητας

 

Προϋπολογισμός ανά Άξονα Προτεραιότητας

ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1

«Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης»

 

 

 

 

2.273.200 €

ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 2

«Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου»

 

 

 

 

1.726.800 € (*)

 

(*) Αφορά τη Δυτική Μακεδονία

 

Δικαιούχοι

Ως δυνητικοί ∆ικαιούχοι, µεµονωµένα ή σε σύµπραξη, καλούνται οι ακόλουθοι φορείς που δραστηριοποιούνται στον τοµέα του Πολιτισµού:

• ∆ηµόσιες υπηρεσίες και Νοµικά Πρόσωπα ∆ηµοσίου ∆ικαίου (Ν.Π.∆.∆.) των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευµάτων, Πολιτισµού

• Ο.Τ.Α α’ και β’ βαθµού περιλαµβανοµένων και των Νοµικών Προσώπων και των κοινωφελών επιχειρήσεων αυτών

• Νοµικά Πρόσωπα Ιδιωτικού ∆ικαίου (Ν.Π.Ι.∆.), µη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, υπό την προϋπόθεση, ότι έχουν συσταθεί ή έχει κυρωθεί η σύστασή τους µε νόµο ή κατά εξουσιοδότηση νόµου ή τα οποία εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευµάτων ή από το Υπουργείο Πολιτισµού, είτε αποκλειστικά είτε από κοινού µε άλλα Υπουργεία (π.χ. Υπουργείο Οικονοµικών)

Αντικείμενο/περιεχόμενο έργων

Αναμόρφωση, εκσυγχρονισµός και αποκέντρωση του εκπαιδευτικού συστήµατος– ενίσχυση της κινητικότητας του µαθητικού και φοιτητικού πληθυσµού. Αναµόρφωση των προγραµµάτων σπουδών και εµπλουτισµός του εκπαιδευτικού υλικού σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθµίδες µε έµφαση το Νέο σχολείο (σχολείο 21ου αιώνα), συµπεριλαµβανοµένης της προσχολικής αγωγής, ώστε να ανταποκρίνονται πληρέστερα στις σύγχρονες εκπαιδευτικές προτεραιότητες και στις οικονοµικές και κοινωνικές εξελίξεις σε µία κοινωνία της γνώσης. Η αναµόρφωση αυτή θα περιλάβει, µεταξύ άλλων, προσαρµογή του εκπαιδευτικού υλικού στις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις, ενσωµάτωση πολιτιστικών στοιχείων και των ξένων γλωσσών όπως προβλέπεται από την ευρωπαϊκή πολιτική για την εκπαίδευση καθώς επίσης και στοιχεία που αφορούν θεµατικούς τοµείς όπως το περιβάλλον, η ναυτιλία, αλιεία, τουρισµός κλπ. Ο στρατηγικός στόχος της αειφορίας στην εκπαίδευση αποτελεί προτεραιότητα που διασφαλίζεται µέσα από τα προγράµµατα σπουδών, το εκπαιδευτικό υλικό και κυρίως µε την εισαγωγή βιωµατικών εφαρµογών.

Περιεχόµενο των πράξεων

(α) Διαμόρφωση και εµπλουτισµός περιεχοµένου των προγραµµάτων εκπαίδευσης και  του σχετικού εκπαιδευτικού υλικού

(β) Βελτίωση της αποτελεσµατικότητας της εκπαίδευσης.

Οι προτάσεις που θα υποβληθούν θα πρέπει να εστιάζουν στην  

ü  Ανάδειξη της έννοιας της πολιτιστικής ταυτότητας και ανάπτυξη της πολιτισµικής συνείδησης κι έκφρασης στη µαθητική κοινότητα

ü  Ευαισθητοποίηση των µαθητών σε θέµατα προστασίας της πολιτιστικής κληρονοµιάς

ü  Ενίσχυση των δεσµών των µαθητών µε την ιστορία του τόπου τους και το εγγύτερο ή το απώτερο παρελθόν του

ü  Δηµιουργία προϋποθέσεων για την υποστήριξη µελλοντικών εκπαιδευτικών δράσεων και την ενσωµάτωση πολιτιστικών στοιχείων στην εκπαιδευτική διαδικασία

ü  Δικτύωση που θα µεγιστοποιήσει τα αποτελέσµατα των δράσεων µέσω της διάχυσής τους στις σχολικές κοινότητες και τους πολιτιστικούς οργανισµούς

ü  Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) κατά την ανάπτυξη του υλικού και την υλοποίηση των προγραµµάτων

ü  Ανάπτυξη ή και αναµόρφωση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ώστε να καταστούν καινοτόµες και προσανατολισµένες σε µαθησιακά αντικείµενα από το χώρο του πολιτισµού και στην χρήση καινοτόµων µέσων και µεθόδων διδασκαλίας, µε σαφή αναφορά στα διδακτικά µέσα, άυλα και υλικά, που απαιτούνται για τη διδασκαλία .

ü  Προώθηση, ανάπτυξη και εφαρµογή, νέων καινοτόµων και ευέλικτων µεθόδων συµµετοχικής και βιωµατικής µάθησης σε θέµατα που αφορούν στο χώρο του πολιτισµού.

ü  Συγκέντρωση πρωτογενούς υλικού σε αντικείµενα του πολιτισµού και διδακτικού µετασχηµατισµού του µε τελική κατάληξη στην δηµιουργία εκπαιδευτικών εργαλείων.

Επίσης, οι προτάσεις θα πρέπει να περιλαµβάνουν επαρκή ανάλυση του περιεχοµένου των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, της µεθοδολογίας και του χρονοδιαγράµµατος υλοποίησης της Πράξης, καθώς και τεκµηριωµένη ανάλυση των µονάδων κόστους που αφορούν α) την υλοποίηση των προγραµµάτων, β) την παραγωγή του υλικού και γ) τις υποστηρικτικές δράσεις και κάθε πρόσθετης δαπάνης.

Για περισσότερες πληροφορίες δίνονται τα παρακάτω:

Το αρχείο της Πρόσκλησης (Ορθή Επανάληψη) (PDF| 786 KB)

Το αρχείο της Πρόσκλησης (PDF| 786 KB)

Συνοδευτικά αρχεία (σε .zip μορφή) Οδηγίες, Χρήσιμα Έγγραφα

Το αρχείο των Διευκρινήσεων  (PDF| 47,8 KB

Σχετικά αρχεία

Call_164

Copyright © 2013 - 2022

Μέγεθος γραμματοσειράς
Αντίθεση